kellykerssens.reismee.nl

Op de helft alweer...

Ik zit vandaag precies op de helft van mijn au pair periode en ben alweer een maandje terug in Engeland. Het was super om even thuis te zijn met kerst en met oud en nieuw. Nu zitten we weer in de wekelijkse routine. Er is eindelijk wat schot gekomen in de verhuizing. We hebben een verhuisdatum. Op 3 maart krijgen we de sleutel en dan gaan we er op 7/8 maart in. Maar dan begint de ellende pas. Het is een oud huis waardoor alles nog verbouwd moet worden. De ramen worden vervangen, nieuwe keuken, nieuwe badkamers, de muren, de vloer ect. Dus echt alles moet nog gedaan worden. Ze verwachten dat verbouwing nog tot Juni zal duren, maar met verbouwingen weet je t nooit dus er is ook een kans dat ik het eindresultaat niet zal meemaken.Gelukkig gaan we niet ver verhuizen. Het nieuwe huis staat hier namelijk om de hoek. Dat betekend iets verder naar school lopen met de kids want nu wonen we letterlijk langs de school. Maarja waar praten we over 5 min lopen. Het huis schijnt een hele grote tuin te hebben. Ik ben benieuwd want ben er nog niet geweest heb alleen verhalen gehoord en foto's gezien.

Jullie hebben al even niet veel van me gehoord. Dit komt vooral doordat ik in mijn heimwee periode zat en daardoor bijna alle contact met Nederland op pauze heb gezet. Het gaat nu weer een stuk beter en heb zin in de laatste 5 maanden. Ik heb geprobeerd om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden met de foto's.

Ik ben in de afgelopen weken alweer 3 keer naar Londen geweest en ben met 2 Spaanse meiden naar Great Yarmouth geweest. Dit is vooral een plaats om naar toe te gaan in de zomer. Het is lekker aan de kust maar je kon merken dat ze daar ook eigenlijk alles op gericht hebben. Er waren bijna geen winkels en er waren ook een hoop winkels dicht. Maar ondanks dat heb ik toch de Noordzee weer even gezien, we hebben een leuke en gezellige dag gehad.

Ik heb in Ipswich eindelijk een Dutchie gevonden. Ik heb gisteren met haar afgesproken en we hebben het heel gezellig gehad. Het is wel raar om na 5 maanden ineens Nederlands te praten in Ipswich. Ik zit namelijk zo in het Engels dat als ik soms iets Nederlands lees ik het inmijn hoofd naar het Engels vertaal. Toen ik voor kerst naar huis ging begon ik soms dingen gewoon in het Engels te praten tegen papa of mama.

In april kom ik weer even naar huis dus zie jullie allemaal snel.

Veel liefs,

Reacties

Reacties

cor en san

leuk dat je t goed naar je zin hebt en geniet er nog maar lekker van groetjes van san en mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active