kellykerssens.reismee.nl

De laatste maand

Lieve allemaal,

Om te beginnen is mijn vertrek een beetje uitgesteld. Ik zou eigenlijk 28 augustus gaan maar dit word nou 1 september. Een paar daagjes later maar. Dat betekend dat ik nog maar minder als een maandje thuis ben.

Een maand waarin veel gaat gebeuren; langzaam afscheid nemen van iedereen, laatste werkdagje, op vakantie nog, de laatste dingen nog kopen en natuurlijk komt dan ook nog mn koffer inpakken.

Het afscheid nemen is al begonnen en je neemt steeds van een paar mensen afscheid. Zoals de meeste wel weten houd ik daar helemaal niet van. Maar aan de andere kant ga ik dalijk voor 3 super leuke kinderen zorgen en ga ik een super gave tijd tegemoet. Heb even op google maps gekeken maar Ipswich is echt groot en met een groot centrum(h&m, primark ect.). Ik ga me daar wel vermaken heb ik zo gezien. Er is genoeg te doen zal me zeker niet vervelen.

Ik kijk er naar uit om te gaan. Nog 30 daagjes en dan is het zover.

Liefs

Kelly

Reacties

Reacties

Jeanette

Het gaat snel Meis, het laatste maandje alweer...
Ik ga je zeker volgen maar ook zeker geen 'afscheid' nemen want je weet wat ik altijd zeg ;)
Geniet van alles wat Augustus je brengt voor je uitstapje!
Ik kijk al naar het volgende verhaal uit :)
Liefs!!

Loes.van.veldhoven@planet.nl

Heel veel plezier en suc6, Kelly

Roan211@hotmail.com

Hey kelly
Natuurlijk ga ik je volgen. Ben benieuwt hoe je t vindt. Het is een leuke uitdaging!
Gr Angelique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active