kellykerssens.reismee.nl

Cambridge, wat ben je mooi!

Joehoee eindelijk was het dan zover het tripje naar Cambridge stond voor de deur. Het kwam precies op tijd want de heimwee kwam ook weer eventjes kijken. Het is dan het beste om de deur uit te gaan en veel leuke dingen te doen. Dit tripje was dan natuurlijk perfect. Op donderdag ben ik samen met Pauline een treinkaartje wezen kopen en heb toen eindelijk mijn railcard laten maken. Je betaald 30 pond voor de railcard maar je krijgt dan 1/3 van de prijs korting. Dat is dus best veel en als je er 3 keer mee naar London gaat heb je m er al uit. Ik zeg ideaal. Op vrijdag ging ik op tijd naar bed want moest zorgen dat ik op tijd voor mn trein was. Wat hier voor mij nog al een challenge is om op tijd te komen. Extra vroeg aangelopen maar dan heb je ook wat had m gehaald mntrein. De hele treinreis van bijna 1,5 uur hebben we volop zitten kletsen en hadden er super veel zin in. Eindelijk waren we dan in Cambridge ons tripje begon nu echt. En we begonnen al gelijk met de eerste challenge het centrum vinden. Het was best makkelijk te vinden bijna alleen maar rechtdoor lopen en vooral de grote groep mensen volgen. Daar waren we dan in het centrum van Cambridge. Het is zo ontzettend mooi, ik kan het bijna niet beschrijven. Er was 1 ding wat Pauline graag wou doen en dat was met een boot over de rivier langs allerlei colleges. Dus ik dacht; Let's go and find the boats. Ik dacht dat het boten waren net zoals de rondvaartboten in Amsterdam, maar kwam weer eens tot de conclusie dat het voor mij soms beter is om niet tedenken. Want het waren houten bootjes zonder dak. Je kunt ze zien op de foto's die komen snel. Maar goed Pauline wou het graag en mij leek t ook wel leuk. Wij in die boot. We hadden wel de beste plekken van de boot want we zaten vooraan en zagen als als eerste. It was a really nice boat trip. We hebben veel gezien en gelachen tijdens deze boottocht, er viel namelijk iemand recht voor onze neus in het water. Natuurlijk waren we te laat om het te filmen. Maar we hebben er veel lol om gehad het hele weekend. Daarna gingen we maar eens op zoek naar t hotel. We waren benieuwd want het was een goedkoop hotel. Maar het was boven alle verwachtingen en was een nette kamer met fijne bedden. Dat was weer een opluchting. We konden eindelijk onze zware tassen kwijt nog een opluchting. Daarna zijn we nog gaan shoppen want dat is ook heel belangrijk en lekker gegeten bij mijn favoriete restaurant de pizzaexpress. Daarna gingen we nog even door de stad wandelen en liepen we langs een van de vele kerken en hoorde er muziek uitkomen, we gingen kijken was er een festival in een kerk. We gingen biertjes drinken in een kerk. Woww wat was dat geweldig en niet veel mensen kunnen zeggen dat ze dat gedaan hebben. Na een lange dag zijn we vroeg naar bed gegaan en hebben we lekker lang geslapen. De volgende dag zijn we begonnen met een beetje shoppen en daarna zijn we gaan lopen door Cambridge en kwamen we bij een groot museum uit waar we nog even binnen zijn geweest. Ze hadden er ook een hal met nederlandse kunst.Die hebben we ofcourse ook gezien. Nu ben ik weer thuis na een super leuk weekend en ga ik me klaar maken voor een nieuwe werkweek. En we zijn aan t aftellen want over 12 dagen zijn mijn lieve papa,mama en kevin hier en kan ik ze hier alles laten zien. I am very excited.

Lots of love,

Reacties

Reacties

Marjo

Wij hebben er ook veel zin in. Maar jij op een boot terwijl je eigenlijk zeeziek wordt. Ja zelfs op de rivier????

cor

wat een erg mooi verhaal weer om te lezen
ben blij dat je t erg goed naar je zin hebt
en ook leuk om je zo te volgen in boxtel
we spreken elkaar binnenkort wel weer een keertje
geniet er van meisje

opa en oma

kelly we hebben al je foto,s bekeken dit heb je heel mooi gedaan en het verslag dat je er bij hebt gedaan dat,is vakwerk is niet te verbeteren.Zoo te zien gaat het je goed en we blijven je volgen.we kijken weer uit naar de volgende foto,s en verhalen het gaat je goed.kusjes en de groetjes.opa en oma

Jolanda

Leuk Kelly, dat je het zo naar je zin hebt in engeland.
Geniet van alle leuke dingen, kunnen wij ook een beetje meegenieten!
Enjoy !

Dinie van den Nieuwenhuizen

Werken de rode telefooncellen daar nog steeds?
Leuke foto's en verhaal.

Groeten
Dinie

Tante Mieke en ome Toon

Wat een mooi verhaal en mooie foto's
Geniet er van en fijn dat Pa en Ma en Kevin komen
Maak er een fijne tijd van liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active