kellykerssens.reismee.nl

Eindelijk was het zover!

Eindelijk was het vrijdag 23 oktober. De dag dat ik om 04.30 mijn wekker had staan op de bus naar London Stansted te halen,maar het was vooral de dag dat ik papa, mama en kevin weer zag. Gelukkig zijn de bijna 2 maanden dat ik ze niet gezien heb snel voorbij gegaan. Het was super om ze weer te zien en had er lang naar uitgekeken. Ik was ook erg benieuwd wat kevin van mijn verjaardagskado zou vinden. Toen ze eindelijk door de douane waren liet ik ze natuurlijk gelijk kennismaken met mijn favoriete koffietent in Engeland; De Costa. Daarna gingen we met de Stansted expres naar London centrum om ons hotel te gaan zoeken. Gelukkig was het makkelijk te vinden en waren we er zo. Ergens in de buurt wat geluncht en het was al tijd om de kamer in te gaan.Daarna gingen we mijn verjaardagskado voor kevin tot uiting laten brengen en gingen we met de metro naar Arsenal naar het Emirates Stadium. Dit was mijn kado. Daarna zijn we verder London in gegaan. s'avonds hebben we een mooie wandeling gemaakt van de towerbridge naar de london eye en de big ben. Daarna zijn we terug naar het hotel gegaan en hebben een goede nacht geslapen. Op zaterdag zijn we naar de M&M shop geweest en hebben we (ik hoop) lekkere chocomel gekocht. Daarna zijn we richting Oxford street gegaan en hebben we daar bij Costa geluncht. Daarna hebben we kevin en papa in een pub gedropt en zijn mama en ik even over Oxford street gelopen. Daarna lekker bij de griek gegeten en savonds nog even met zn 4e de pubin gegaan. En weer op tijd naar bed want de volgende dag stond de reis naar Ipswich op het programma. De reis duurde lang maar dat wist ik al bijna 1,5 uur hebben we in de trein gezeten. Eindelijk aangekomen in Ipswich op zoek naar het hotel. Dit keer ging t snel maar ik wist ook goed waar ze moesten zijn namelijk dichtbij mijn huis. Deze dag hebben papa,mama en kevin ook kennis gemaakt met Jane (mijn hostmum) en met de 3 kids. s'Avonds heb ik ze kennis laten maken met mijn favoriete restaurant de Pizza express. Ze vonden het zo lekker dat we er op maandag nog een keer zijn wezen eten. Op maandag heb ik ze een paar dingen van Ipswich laten zien. Het Christchurch park, het centrum en de haven. Op dinsdag was het alweer tijd om afscheid tete nemen. Het was moeilijk omdat ik weet dat ik ze over 2 maanden pas weer zie. Want heb namelijk goed nieuws. Gisteren heb ik mijn vliegticket geboekt en op 23 december kom ik voor 10 dagen naar huis om daar kerst en oud & nieuw te vieren. Ik ben echt helemaal blij dat ik dan iedereen weer even kan zien en natuurlijk die diertjes weer kan knuffelen.

Het is voor mij nu al weekend en er staan weer leuke dingen op het programma. Vanmiddag en vanavond ga ik met andere au pairs koffie drinken,shoppen en uit eten. Morgen is het hier halloween. Ben echt super benieuwd naar halloween hier. Mijn hostkids gaat trick or treaten in de buurt en ik ga savonds met andere au pairs naar eenspooky vuurwerkshow. Ik heb er super veel zin in. Spannend...

With Love,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active