kellykerssens.reismee.nl

Merry Christmas!

Na meer als een maand niks meer geplaatst te hebben dacht ik laat ik er maar nog een blog opgooien. Zal waarschijnlijk de laatste worden van dit jaar. Ik heb de afgelopen maand veel leuke dingen gedaan. Zo ben ik 2 keer naar de bios geweest; Black Mass en The Hunger games. Ik ben naar winterwonderland in London geweest. En ben ook naar een voetbalwedstrijd van Ipswich Town geweest. Dat was gaaf. We hadden de goedkoopste kaartjes en zaten zo ongeveer aan t veld. De 8ste rij vanaf t veld. En we hebben een hoop knappe mannen in actie gezien.

Nog maar 3 dagen en dan is het zover. Ik ga eventjes naar huis voor kerst en oud en nieuw. Ik kijk er heel erg naar uit en ben de dagen al aan het aftellen maar het is heel dubbel, want ik heb het hier erg naar mn zin en als ik naar huis ben zal ik het hier missen. Maar ga ik niet naar huis dan mis ik thuis weer. Moeilijk moeilijk allemaal.... Het gaat een rare week voor mij zijn. Ik ga eindelijk even naar huis maar kan het mezelf nog niet echt voorstellen want dit is al bijna 4 maanden mijn omgeving waar ik in woon,werk en leef. Ook heb ik nog niet echt het kerstgevoel en kan mezelf niet voorstellen dat het volgende week al kerst is. Time flies when you are having fun! Ook is het een rare werkweek want ik heb maandag nog een hele dag te werken en dan dinsdag een halve dag wantom 18.00 uur stap ik op de bus richting het vliegveld. Niet omdat ik savonds al vlieg. Nee vlieg sochtends om 08.50 maar als ik op tijd hier de bus zou pakken, dan zou dat zijn om 03.30 snachts. Dus nu hebben we een betere oplossing. Ik slaap nu in een hotel bij Stansted airport en vanuit het hotel gaat er een shuttle van en naar het vliegveld van 5 minuten. Dan kan ik snachts tenminste een beetje een fatsoenlijke nacht slapen en uitgerust naar nederland komen. Koffer is al gepakt. Zometeen nog even wegen en dan hopen dat het binnen de kg is met al die kerstkados.

Ik kijk al uit naar de 23e.