kellykerssens.reismee.nl

Naamloze blogg

Ja je leest het goed. Deze blog heeft geen titel. Had geen inspiratie dus dan maar op deze manier. Ook is het alweer een paar weekjes geleden dat ik iets van me heb laten horen. Ik wist ook gewoon niet wat ik in mijn blog moest vertellen. Heb veel dingen gedaan maar niet echt boeiend om een hele blog over te schrijven. Meestal vind ik mijn inspiratie als ik in de trein naar of van London zit, maar helaas nu niet echt. Dan maar een lijstje maken met de hoogtepunten en van de afgelopen weken. Laten we maar beginnen via een ouderwetse opsomming van hoogtepunten;

- Pannenkoeken bakken. Papa en mama hadden een pannenkoekenmix meegenomen. Het was zo heerlijk om weer eenkeertje verse nederlandse pannenkoeken te eten. En dan natuurlijk met de Nederlandse Gouda kaas die ze hier hebben.

-Halloween. Heb eindelijk een soort van echte halloween meegemaakt. We zouden naar een vuurwerkshow gaan maar die hadden we gemistdus geen spectaculaire foto's van het vuurwerk.

- Kerstkado's gekocht. Hier begint de kerstsfeer al helemaal te komen. Bij de Costa waar ik vaak kom hebben ze ook al de kerstdrankjes op het menu staan en krijg je je koffie of chocomel in kerst bekers. Heb ook al een aantal kerstkado's gekocht om mee naar huis te homen. Dat was geweldig.

- Verjaardag van Arthur. Afgelopen woensdag was de jongste jarig en is 4 geworden. Er was niet echt een feestje ofzo maar hij is wel goed verwend met kado's en had een hedgehog taart gehad met kaarsjes en nog met vuurwerk dus zijn dag kon niet meer stuk.

- Dutchiemeeting in London. Zaterdag hadden we met een hoop Nederlandse au pairs afgesproken om in London wat te gaan drinkenen wat te eten. We gingen al snel splitsen omdat er verschillende dingen gedaan wouden worden. (Volgens mij niet helemaal nederlands maar goed maakt niet uit.) Maar alsnog heb ik een leuke dag gehad en heb er geen spijt van dat ik ben geweest.

- Flügel gedronken. Omg heb gewoon in London een flügel gedronken. We waren bij de Hems en zag de doos met flügel staan en werd helemaal gek werd er zo blij van. Had nooit gedacht dat ik van een flügel zo blij zou worden. Hij was wel duur namelijk £4,75. Maar who cares voor een keertje kan het toch? Heb er wel een mooie sticker bij gekregen en wie kan nou zeggen dat ie een flügel in London heeft gedronken. C'est moi.

- Dit is misschien wel het belangrijkste puntje. Ben zo ontzettend trots op mezelf geworden dat ik hier gewoon al facking 2,5 maand zit. Echt! Wie had nou ooit gedacht dat ik er uberhaupt aan zou beginnen. Ben zelfs begonnen met hardlopen en binnenkort ga ik ook beginnen op de sportscbool. Ben hier zo ongelofelijk gegroeid. Vooral in mijn zelfvertrouwen in mezelf en in mijn verlegenheid. Als ik mezelf hier nu bezig zie kan ik ook gewoon niet anders dan trots zijn en heb dan ook een nieuwe slogan; Be proud of yourself with every little step you take.

Ook zijn er natuurlijk wat mindere momenten geweest want het is niet altijd rozengeur en manenschijn. En die mogen ook verteld worden. Zal er hier een paar op een rijtje zetten;

- Afscheid nemen van papa, mama en kevin. We hebben een aantal geweldige dagen gehad maar er komt ook weer een moment van afscheid en dat is moeilijk want je weet ondanks dat ik het hier onwijs naar mn zin heb, ik ze een paar maanden niet zou zien. Maar goed we overleven het wel. Nog 5 weekjes en 2 dagen werken en dan is het zover dus nog zon 6,5 week. (Stiekem al aan het aftellen).

- Angst. Het is misschien een hele rare in het rijtje maar na de aanslagen in Parijs kreeg ik toch wel een klein beetje angst. De volgende dag ging ik namelijk naar London en dat zou ook nog best wel eens goed een target kunnen zijn. Tuurlijk laat ik me niet tegenhouden door die angst, maar je houd het wel in je achterhoofd.Het is anders of je in London loopt of dat je in Den Bosch loopt. Maar goed we blijven daar niet teveel in hangen en denken aan de positieve dingen.

-De lange terugreis. Toen ik dus terug ging naar London heb ik er dus zon 2 uur over gedaan met trein-bus-trein. Hartstikke fijn, dus niet..... ze zijn tussen Colchester en London aan het spoor aan t werken. Is het net even of ik gewoon in Nederland ben. Maar dat gaf me dus wel mooi de tijd om deze blog in elkaar te flansen. Dacht eigenlijk dat het een korte blog zou worden maar ondertussen is ie weer lekker lang. Dat betekend alleen maar meer leesplezier voor de komende tijd.

With Love,

Reacties

Reacties

cor

nou ik heb er in ieder geval weer erg van genoten kelly
ben zo trots op je

Dinie

Wat goed om te lezen dat je gegroeid bent in je zelfvertrouwen en verlegenheid. Ik vind het ook een hele prestatie dat je al 2,5 maand in Engeland bent. Hoe gaat het met je Engels?

Kelly

Hoihoi.
Met mijn engels gaat het goed. Merk zelf ook al dat ik stappen vooruit maak met mijn engels en denk er al niet eens meer over na wat ik moet zeggen. Dat gaat dus helemaal goedkomen.

Tante Mieke

Hoi Kelly wat wat fijn dat het zo goed gaat.
En dat het met de taal goed gaat. Maar natuurlijk zijn er ups en douns maar dat komt ook weer goed .
Maandag gaan ook wij weer naar huis dus hoor ik volgende week wel van je moeder hoe jullie het gemaakt hebben liefs van ons en fijn weer wat van je gehoord te hebben.tot ziens


T

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active