kellykerssens.reismee.nl

Het komt steeds dichterbij!

Hoi allemaal

Nog een krappe 3 maandjes en dan is het zover.

Smile
Mijn vertrek naar Engeland om daar als au pair te gaan werken. Op 28 augustus stap ik op het vliegtuig richting Ipswich. Het gaat een leuke maar ook spannende tijd worden. Om zover te komen ben ik een heel proces door gegaan.

Allereerst ben ik begonnen met info opzoeken. Brochure aanvragen en naar de informatie bijeenkomst gaan. Na de informatie bijeenkomst wist ik dat dit is wat ik wil gaan doen. Kort daarna heb ik mezelf aangemeld. Je krijgt dan een groot dossier toegestuurd wat je in moet vullen. (en vanalles moet doen gezondheidsverklaring, referenties ect.) Als je dit hebt teruggestuurd naar het buro word je ingepland voor een skypegesprek en een voorbereidingsworkshop. Toen kwam het skype gesprek eraan ik was best zenuwachtig en tuurlijk werkte bij mijn gesprek de skype niet helemaal goed. Nouja, dan maar over de telefoon gesprek gehad. Het gesprek ging redelijk goed en kreeg gelijk te horen dat ik werd geaccepteerd voor het au pair programma. De dag erna kreeg ik het officiele mailtje binnen. Nou kwam het spannendste moment; het zoeken van een gezin. Op dat moment word mijn grote dossier wat ik heb ingevuld naar de partnerorgansisatie in Engeland gestuurd. Een paar weken later had ik een voorbereidingworkshop. Dit was hartstikke gezellig en leuk om andere meiden te ontmoeten die hetzelfde gaan doen. Ondertussen werd er verder gezocht om een gezin te vinden voor mij. Een week na de workshop kreeg ik 2 mailtjes met mogelijke gastfamilies voor mij. En in het weekend had ik gelijk met allebei een skypegesprek. Dit was best wel spannend. Bij het tweede gesprek had ik gelijk een klik met mijn hostmom. En ik hoefde niet lang na te denken of ik naar hun toe wilde gaan. Toen ging het snel in 1 week tijd was ik geplaatst bij een gastgezin en kon ik verder met mijn plannen. Dan krijg je een contract toegstuurd van de partnerorganisatie in Engeland. Dit moet je goed doorlezen ondertekenen en terug mailen. Toen was het echt rond en kon ik zeggenIk ga op 28 augustus voor 10 maandjes naar Engeland.

Ik heb straks 3 kids om voor te zorgen van 7 5 en 3,5. Ik heb er echt super veel zin in en kan niet wachten tot het zover is.

Ik ga mijn best doen om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Engeland.

Liefs,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active