kellykerssens.reismee.nl

Live your dream

Morgenochtend is het zover om 8 uur stap ik op het vliegtuig naar Engeland. Mijn grote avontuur in Engeland gaat dan eindelijk echt beginnen. Na bloed zweet en tranen is het me dan gelukt om mijn koffers in te pakken en nou maar hopen dat ze een goed gewicht hebben. Het gaat een leuke leerzame en spannende tijd worden. Ik heb er heel veel zin in en kan niet wachten tot ik morgen land op Londen Stansted.

Jolanda de Laat

Heel veel succes en heel veel plezier met dit nieuwe avontuur!!
Geniet ervan. Over een paar jaar neem jij het stokje en de camper over van the Nanny Jo Frost.(eerste hulp bij het opvoeden programma)
Alvast een goede reis gewenst en neem een zakdoek mee voor je moeder, haha!

rinke steur

Veel plezier kelly! Geniet er van. We zien je graag weer terug in het zadel!

Olyne

Heel veel plezier meid!! Lekker genieten! Het wordt fantastisch
xx

Angelique

Veel plezier geniet ervan!

cor

morgen ga je t grote avontuur aan
meid wat ben ik trots op je
ga lekker genieten van de mooie tijd
en we spreken elkaar via Skype
tot morgen vroeg

Loes

Heel veel plezier!

Sanne Kerssens

Hey Kelly,

Ook al is het voor mij alweer 7 jaar geleden dat ik voor 6 maanden vertrok het voelt nog steeds erg herkenbaar! Heel spannend maar ook erg leuk! Heel veel succes daar! Je gaat vast en zeker een top tijd beleven! Geniet er van! Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

marielle

good luck

Mieke de Bie

Hoi Kelly Ik dacht dat je vandaag ging nogmaals goede reis en ga er van genieten.

Letty

Heel veel plezier Kelly! X

Bart

Enjoy Kelly !

Mieke

heb de foto's gezien zit er goed uit