kellykerssens.reismee.nl

De eerste blog vanuit the UK.

Daar zitten we dan, inmiddels ben ik al 11 dagen in het leuke Ipswich. Na de moeilijke eerste dagen (die overigens voorbij zijn gevlogen, want voor ik het wist was het al vandaag) heb ik nou echt het gevoel dat ik hier begin te settelen.

In de afgelopen 11 dagen is een hoop gebeurd. Om te beginnen het afscheid in Nederland. Ik had een hele fanclub die me kwamen uitzwaaien echt super leuk!! Bedankt hievoor. Na een korte vlucht van 45 min en nog een kilometer lopen op London Stansted had ik ook vlug mn bagage. Allebei mijn koffers zaten al bij de eerste 10 die op de band kwamen. Toen kwam het allerspannendste van alles het ontmoeten van mijn familie waar ik de komende 10 maanden ga wonen. Gelukkig viel dit erg mee en het is echt een super leuke familie. De dinsdag en woensdag waren mijn relaxdagen en werd rond geleid door Ipswich en ging langzaam mee in het ritme.

Die donderdag ben ik al gelijk naar London geweest. Om met een andere au pair af te spreken die ik al ken vanaf de voorbereidingsworkshop. Wat een geweldige stad is dat zeg. Toen kwam de grootste uitdaging Kelly moest alleen met de metro door London. Gelukkig is de metro daar Kelly proof en is het very easy. Het staat allemaal aangegeven met kleuren en je kunt gewoon bijna niet in de verkeerde stappen.

Op vrijdag was mijn eerste echte werkdag en had de jongste gelijk een hele dag alleen. Ik heb genoten die dag en we hebben veel lol gehad. Zijn naar het park geweest die ongelofelijk groot is.

In het weekend heb ik Ipswich leren kennen en ben het centrum in geweest want moest natuurlijk nog een hoop kopen.

Toen het weekend voorbij was begon mijn eerste hele werkweek. Deze week heb ik nog steeds dingen geleerd maar heb ook veel lol gehad en alles valt nu op zijn plek. Ik ben ook op 1 van mijn vrije middagen Ipswich goed gaan verkennen. Ben gewoon gaan lopen en ik zag wel waar ik uitkwam. Zo heb ik al het stadion van Ipswich Town gezien (maar 10 min lopen) ben ik bij the waterfront geweest echt een mooie haven.

Dit weekend ben ik home alone maar heb al genoeg plannen. Zo ga ik morgen met andere au pairs uit Ipswich afspreken en ga ik zondag nog naar London toe.

Ik ga hier een geweldige tijd hebben. Ik weet het zeker!

XX Kelly

Reacties

Reacties

Wilhelmien

Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
Had eigenlijk niet anders verwacht. Ik hoop nog veel van je positieve verhalen te mogen lezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active