kellykerssens.reismee.nl

Alweer een week verder.

Jezus, wat gaat de tijd snel het lijkt wel gisteren dat ik mijn vorige blog gemaakt heb en ik nog een weekend home alone ging beleven. Ondertussen is er alweer een hele week voorbij.

Vorige week zaterdag ging ik smiddags koffie drinken met nog andere au pairs bij Costa (hetzelfde als starbucks). Waren echt super leuke meiden. 3 uit Duitsland en 1 uit Frankrijk. Het was super gezellig en we hebben toen besloten om savonds maar even het nachtleven van Ipswich te gaan bezoeken. Wij dachten dat de pubs vroeg dicht gingen maar hier gaan ze gewoon om 3 uur dicht. Maar daardoor waren we natuurlijk wel veel te vroeg. Maar goed we hebben een super leuke avond gehad met zn 5en. Ik ging op tijd naar huis want de volgende dag stond er een tripje naar London gepland.

De volgende dag was de bedoeling om de trein van 8.43 te halen. Maar doordat ik langer in mn bed bleef liggen miste ik natuurlijk de trein. Fijn dacht ik toen kwam het volgende wou een treinkaartje kopen bij de automaat, kon ik m niet pinnen want zat al aan mijn limiet. Of course heb ik weer, maar had nog maar 60 pond cash en aangezien een day travelcard 45 pond kost hield ik dan nog maar 15 pond in cash over. Maarja moest iets nou dus ik dat kaartje kopen. En ja hoor krijg je 15 pond terug in coins. Fijn dat had ik net nodig. Toen ik eindelijk op het perron stond zag ik dat ik 50 min moest wachten. Normaal gaat er zo om t kwartier ofzo een trein maar nu natuurlijk weer niet. Lang leven de gratis wifi op het station zeggen we dan maar. Na 50 min wachten zat ik eindelijk in de trein. Het was echt super druk in de trein. Normaal doet de trein er ongv een uurtje over, maar jullie voelen m al aankomen nu deed ie er 2 uur over. Ja hoor alsof t nog vandaag nog niet tegen zat dacht ik. Uiteindelijk was k om 12 uur in London waar ik moest zijn en moest om 3 uur alweer richting huis want om 5 uur kwamen de kids thuis. Het was een kort maar leuk dagje.

Daarna begon mijn werkweek weer op maandag.

Mijn werkweek ziet er zo uit;

Maandag 6.30-8.45 15.15-18.30

Dinsdag 6.30- 8.45 15.15-18.30

Woensdag 6.30-16.00

Donderdag 15.15-18.30

Vrijdag 6.30 en dan de ene week tot 16.00 en de andere week tot 18.30

Ben woensdag nog met de jongste naar snakes and ladders geweest. Was echt super leuk is een soort Dippie Doe. En hij wou natuurlijk dat ik ermee in ging want hij riep Kelly Kelly come come here. Dus ik heb me weer even lekker uit kunnen leven maar heb een leuke dag gehad.

Vandaag heb ik mijn verrassingspakketje van thuis gekregen. Nu kan ik hier lekker sate en kruidenboter maken. Ook heb ik wat andere shirtjes gekregen en 1 van mijn favoriete sjaals. Mijn weekend is weer helemaal goed.

En al helemaal met de gedachte dat ik morgen weer met de andere au pairs af ga spreken. We gaan een pub tour doen dus word een leuk weekend.

Xx

Reacties

Reacties

Jacobine

Snakes and Ladders is inderdaad echt helemaal geweldig voor die kinderen en ik heb er ook aan moeten geloven. ;) Heb het hele klimparadijs van binnen gezien haha

cor

erg leuk om je zo te volgen van uit boxtel
ben blij dat je t goed naar je zin hebt
maar had eigenlijk niks anders verwacht
het ziet er ook heel erg leuk uit daar dat zie ik wel op de fotos

Tante Mieke

Hoi Kelly
Je verslag gelezen en begrijp er uit dat je het goed naar je zin hebt,en dat het leuke kinderen zijn.fijn om weer wat van je te horen. Wij gaan 4 oktober naar Spanje en zullen dan een Skype als het lukt .heel veel liefs en pas goed op je zelf.ook groetjes van ome Toon.doei,!!!!!!!


L

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active