kellykerssens.reismee.nl

Living the au pair life

Ik ben nou alweer bijna een maand in Engeland. En wat gaat de tijd snel. Ik weet nog dat ik iets meer dan een jaar geleden met het idee zat om dit te gaan doen. Eerst werd ik natuurlijk voor gek verklaard. Want ja Kelly alleen zolang in het buitenland dat had ik zelf ook niet verwacht. Maar hier zitten we dan alweer een maand en doen we het effe. Nouja niet effe want soms zijn er natuurlijk moeilijke momenten maar daar kom je vanzelf wel weer overheen. Zolang je maar blijft praten met andere au pairs want die zitten in hetzelfde schuitje haha. Inmiddels staat de teller naar London toe al op 3. Het is zo gek toen ik thuis was in Nederland dacht ik altijd oeeh London zo gaaf maar t is best ver weg. Maar nu is het gewoon een stad waar ik zo vaak naar toe kan als ik wil. Als mn portomonnee het toelaat, een retourtje London met dagkaart voor de metro is45,10 pond dat is ongeveer €61. Dus is best prijzig als je dat elke week doet. Maar gelukkig heb ik in Ipswich ook echt super leuke meiden leren kennen waar ik ook veel mee op trek. Moet je kijken wat voor een sociaal leven je in 1 maand al op kunt bouwen. Ook ben ik hier al op stap geweest wat een verschil met Nederland op stap gaan. Alle meiden lopen hier op high killer heels terwijl de helft er niet op kan lopen wat dan weer ongelofelijk grappig is en ik dan natuurlijk weer helemaal in een deuk lig. In Nederland gaan er ook veel gewoon in spijkerbroek en shirtje op stap nou hier dus niet. Hier zijn het allemaal jurkjes, rokjes en shortjes. Less is more hier heb ik af en toe het idee. Mij ga je der in ieder geval niet in zien hoor.Ook word er hier niet zoveel bier gedronken meer prosecco,wijn en cocktails en ook bij de mannen is er weinig bier te bekennen.

De maand oktober staat alweer voor de deur en dat word weer een super maand ik weet het zeker. Allereerst ga ik op 10 oktober met een franse au pair een dagje naar London of Cambridge ofzo toe. Ik heb er echt super veel zin in. En dan ook nog goed nieuws want op 23 oktober komen papa, mama en kevin deze kant op. Kan ik eindelijk alles in het echt laten zien wat ik hier allemaal al ontdekt heb. Ik kan niet wachten tot het zover is.

Met mijn engels gaat het best wel goed. Ik kan duidelijk maken wat ik wil en kan andere goed verstaan. Dat was mijn grootste angst het engels praten. Maar het gaat zoveel beter als gedacht en in deze maand is mijn engels al een stuk beter geworden en ook mijn zelfvertrouwen over het engels praten is omhoog gegaan.

Lots of love,

Reacties

Reacties

cor

wat een mooi verhaal weer uit engeland
goed dat je t erg naar je zin hebt
ben erg trots op je dat je t toch maar ff doet
spreek je snel weer een keer op Skype
groetjes uit boxtel

Jeanette

I'm glad to see that you're enjoying the journey! Nothing wrong with youre confidence and i geuss the language isn't a problem any more in a month or two ;) Most probably you're going to correct our English writing and pronouncing :) Enjoy every minute and keep writing the lovely stories so we don't have to miss anything of youre adventures :) Big hug !!

Juul

Wat leuk om de verhalen te lezen van jouw avontuur in London.
Ik vind het super dapper van je. En zo te lezen ben je al aardig gewend daar. Mooie ervaringen op doen en veel leren van de cultuur en het sociale leven daar. Geniet ervan tis maar onces in a liftime! Uhm mijn writting is not so well, maar je begrijpt et vast wel...haha
groetjes Juul

ps. Ik blijf je volgen meis xxx

joyce

hey Kelly,
heel leuk om je verhalen te lezen. je heb aardig je draai gevonden. geniet ervan en heel veel plezier!!!!
xx Joyce

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active